Heart Chat Bubble

Vattengympan.

Åh, det var så skööönt med vattengympa. Kliva ner i en varm pool och göra härligt övningar som är bra för kroppen! Men jag måste tänka på min hållning märkte jag under träningen. Ajabaja! Man kände sig helt "tung" i kroppen efteråt, jätte konstig känsla haha.
Jag kommer garanterat ha lite träningsverk imorgon. Hade redan lite värk i armarna efter igår, då jag fick snurra en massa tjejer på en lekpark i typ 40 minuter :P Det tar på krafterna haha.

Nu har jag både duschat och ätit lite. Om lite mer än en timma åker jag till jobbet. Skall plocka upp ungarna på dagis idag :)

Nu sitter jag vid datorn och slösurfar lite som vanligt ;) Kikar lite på familjeliv.se, som förövrigt är min favoritsida haha :)

Har inte något mer vettigt att skriva just nu :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback