Heart Chat Bubble

-

Usch, jag är inne i en dålig period tror jag. Känner mig ensam. Saknar mina vänner i Skövde. Det är jätte fint väder ute men jag förmår mig inte att gå ut. Tråkigt själv. Jag kan inte sola för jag har ingen bikini som passar då jag är för tjock. Och även om ja haft det hade ja inte visat mig i en.
Jag känner mig allmänt ostimulerad på något sätt. Saknar det spontana i att kunna gå till mina vänner oanmäld på en kopp kaffe och bara vara. Utan några konstigheter.

Mycket tankar som far omkring i huvudet såhär innan förlossningen. Kan inte förstå vad som kommer att ske snart. Vi kommer bli tre, en familj. Som jag längtar!

Nu ska jag vila lite sen kommer en uppdatering om en ny graviditetsvecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback