Heart Chat Bubble

Älskade bebis.

Inlägget under skulle publicerats för ca en timme sen egentligen. Kom precis innanför dörren. Allt såg bra ut och bebis mår prima! :) Älskar våran barnmorska, känner mig trygg med henne, Tobias också.
Vi pratade lite om vad som händer när man gått över tiden osv, känns skönt att veta så man är lite förberedd. Går jag över blir jag igångsatt i vecka 42 (42+0) ungefär. Möjligtvis någon dag efter. Dock så går vår barnmorska på semester i Juli så då får vi en annan. Hoppas bebis tittar ut innan, då
Kanske vi möter henne på förlossningen då hon även jobbar där.

Allt känns bra! Älskar våra samtal hos barnmorskan :)

Nu ska jag äta upp min tonfiskssllad och sen ska jag åka iväg och jobba i fyra timmar.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback