Heart Chat Bubble

Detta med rubriker...

Kom hem vid halv fyra från flyttstädningen, var sjukt jobbigt men tiden gick ganska fort ändå. När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och sen la ja mig i sängen för att vila. Vaknade till när tobias kom hem sen sov ja till sju ungefär. Behövligt! Bebis har levt rövare idag :)
Sen har jag satt igång en maskin tvätt och även diskat. Sköönt, då slipper jag det imorgon hihi :)
Så fort älsklig duschat klart ska vi ta oss en promenad till Coop Konsum och köpa bröd. Skönt med en liten promenad.
Vet ni vad vi ska göra imorgon då? HÄMTA VAGNEN! Sååå mysigt :) kunde inte hålla mig hihi. Skall tvätta upp alla filtar vi fått ärva också. Har inget täcke till vagnen men antar att det inte behövs på sommaren? Då räcker det väl med filt(ar)? Till hösten/vintern sen får vi köpa en sån där åkpåse till vagnen.

Nu måste jag ta på mig kläder om vi ska till Konsum.

Bebis kan du komma ut snart? Gärna om en sisådär två veckor vore perfekt! Tack <3
PS jag börjar bli mer övertygad om att det är en tjej i magen, vet inte riktigt varför. Är SÅ nyfiken.


Kommentarer
Postat av: Emma

Har ju sagt det hela tiden, är säkert en liten tjej juuuu! Myyyyyys!

2012-05-30 @ 08:45:53
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback