Heart Chat Bubble

Gardiner.

Denna gardin tycker jag var himla fin faktiskt! Tänker mig till barnrummet. Vad tycker ni? Är den för tjejig? Elelr passar det oavsett kön? Kan inte bestämma mig men tyckte den var väldigt fin och prosvärd.
Frågan är om det kommer se dumt ut med en skötbädd som går mestadels i rött med denna gardinen? Eller är jag för petig? Haha.... Fan avd svårt detta är! Kanske ska köpa en annan skötbädd? =P I ljusare tyg för denna gardinen vill jag bannemig ha!

BARBRO Gardinpar IKEA
Från IKEA, 149:-

Denna gardinen tänkte jag mig till sovrummet, som komemr gå i ljust, förutom sängramen som är svart.

MERETE Gardinpar IKEA Kraftigt tyg dämpar ljud och skärmar av ljus. Öljetter i ovankant; går att hänga på gardinstänger.
Från IKEA, 249:-
Hur kan man inte älska IKEA?

Denna gardinstången får det bli tlll köket! Blir eventuellt en sådan till barnrummet också :) 
VÅGEN Gardinstångset IKEA Komplett set med väggbeslag, gardinstång och ändknoppar; bara att hänga upp.
Från IKEA; 59:-

Ah, vill bara ta en ordentlig inredningsrunda och köpa allt som behövs till hemmet. Dem där smådetaljerna som gör det till ett hem. MEN, får ta lite i taget, även om det är jobbigt. Vill ha klart allt NU! Gärna igår ;P

Behövs mattor till alla rum utom vardagsrummet, lampor till sovrum och barnrum (ÅRSTID från IKEA), sängbord,  nya tallrikar och bestick, dricksglas från Indiska, vinglas, soffbord, sen ett matsalsbord och stolar (bordet har vi hittat), sen små inredningsdetaljer som kuddar till soffan, ljustakar till matsalsbordet, sängöverkast och kuddar bland annat...

När det är dags att byta till spjälsängen så behövs spjälsängskydd, en sängmobil.

Tuffa tider ;P

Ska springa ner till tvättstugan igen!
UPDATE: DÖRRHELVETET ÄR LÅST OCH JAG KOMMER INTE IN I TVÄTTSTUGAN! Jag har tvätt i tvättmaskinerna, torktumlaren och torkskåpet. Bra jobbat! Jävligt snålt att bara kunna tvätta mellan 17-21, det hinner ju inte torka ffs! NU är jag förbannad! Har u kuddar och kuddfodral där inne :( ARghhhh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback