Heart Chat Bubble

God morgon fredag.

Jag sitter i detta nu i bilen och väntar på att klockan skall gå. Körde Tobias till jobbet och skall plocka upp min arbetskamrat på väg till mitt jobb, så det var ingen idé att åka hem emellan. Står utanför gamla lägenheten, gick in och hämtade en badrumsmöbel, spegel och en klocka. Så slipper jag det efter jobbet sen! Hur smart? ;P

I eftermiddag kommer mamma och Stefan hit. Dem skall hjälpa oss att flyttstäda.

Min älskling har varit så duktig i veckan och fixat saker som
Måste fixas i gamla lägenheten efter jobbet. Kommit hem vid 19-20 på kvällarna. Men nu är det mesta klart. Bara en vägg som skall få sig en omgång till tror jag :)

Igår fick vi en storleverans hem också, skall visa er senare ;) Hihi

Såg igår att dem hade rea på typ alla hissgardiner på http://Jorex.se">Jorex.se. Den jag tänkt köpa sen innan fanns dock inte kvar(?) :( Men hittade en annan som var minst lika fin. Vill ha ganska så "cleana" gardiner i köket för att sen bryta av med en färgglad matta (från Åhléns) och förhoppningsvis någon gång i framtiden, den blåa "String" hyllan. Kommer bli så fint så. Men det är lite annat som måste prioriteras först.

Nu skall jag rulla vidare! Jobbar två timmar sen ska jag nog hem och blunda lite innan jag börjar röja undan lite mer hemma.

Puss på er!

Skall alldeles strax bege mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback