Heart Chat Bubble

God natt.

Ligger i soffan och är helt död. Ska snart lägga mig och sooova :)

Amningsinfon var jätte nyttig och lärorik. Är glad att vi båda gick på den. Pratade om lite annat också, såsom hur det är på bb osv. Fick se en kort film på några minuter och ställa frågor om vi hade några. Mycket nöjd! Även om det var sjukt jobbigt att sitta så länge. Andra halvan gick bättre.

När vi kom hem åt vi mat, jag gjorde hamburgare med bröd, älskart!!!
Sen tig vi det lite lugnt ett tag och sen "klippte" ja Tobias. Hans hår växer så fort.

På söndag ska jag träffa Monika, hon skall färga mitt hår. Klarar inte av mitt kaluffs som det ser ut nu. Världens utväxt. Har INGEN aning om hur jag ska färga. Vill inte vara för mörk, men inte för ljus heller då min utväxt blir så mörk :/ Tips på något mittemellan?
En klippning vore på sin plats med men det får bli senare. Har inte varit hos frissan på fyra månader :/

Behöver köpa ny hudvård också då mitt är typ slut. Tänkte prova Neutrogenas nya från Apoteket. Den skall minska porer och reducera uppkomsten av finnar. Har faktiskt hört att Neutrogena är bra. Min syster har använt det i många år iaf :P

Åh, på tala om något annat. Kan inte sluta titta på våran fina vagn! Längtar så mycket <3

Nä nu ska jag borsta gaddarna sen hoppa i säng!
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Matillda

Hej! Dom kostar bara 199kr paret på skopunkten, är JÄTTEsköna :) jag hade tydligen 50 kr innehavande bonus, därav blev det 249 för mig :) spring och köp!

2012-06-01 @ 09:53:35
URL: http://mfjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback