Heart Chat Bubble

Hej måndag!

God morgon på er! Sitter och äter frukost framför Vakna!
Får se hur läge jag kan hålla mig vaken ;P Behöver dock åka till kontoret och lämna nycklar och hämta schema osv. Sen finns det lite tvätt att vika efter gårdagens tvättpass. Sysslorna tar liksom aldrig slut :P

Gårkvällen var mysig som alltid med Dino och Emma! Vi åt god mat, pratade och avslutade med en film. Vi såg filmen "Drive" med Ryan Gosling, den var väl sådär. Han sa inte många ord under filmens gång...
Sen fick vi även ett spontan besök av svärfar och Lotta, det var skoj! Dem har inte sett hur vi bor ännu.

Nu ringde jobbet! Ska visst jobba lite idag.

Ska fortsätta äta min frukost sen göra mig redo att åka till kontoret vid åtta.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback