Heart Chat Bubble

Hejhopp!

Jaha, då var den här dagen snart till ända...
Har gjort allt jag tänkt förutom att gå igenom barnkläderna. Men det tänkte jag vänta med tills vi får sålt bäddsoffan som står i barnrummet just nu. Kan öde inte börja fixa iordning där inne så läge den är där. Alldeles för mycket grejer överallt! Vill bara börja fixa och dona inför Knoddens ankomst. Det är ju fan snart dags och jag börjar bli stressad!
Ingen skötbädd har vi heller :/

Måste till ikea och köpa sånna däringa byggbara klädställningar, har ont om lådor i garderoberna nämligen. Sen behöver vi en hel del annat där med...
Men men.

Brödet som jag gjorde imorse blev inte gott alls så jag slängde det :P
Däremot så har jag gjort Cornflakeskakor som står i frysen och stelnar nu, mums!

Maten idag blev himla god med! Blev sä mycket ris över från gårddagen så jag inproviserade ihop lite.. Broccoli,morötter,vitkål och haricot verts (frysta grönsaker), lite räkor, crab fish och champinjoner, stekte/kokade upp det och sedan blandade jag bara i riset och kryddade. Såsen gjorde jag en egen på crème fraîche, sambal oelek och en chilisås som jag köpt i en Kina butik i Skövde. Blev jätte gott! Det tyckte sambon med!
Kul med lite nytt ;)

Nu ska jag gå ut med lite sopor! :P
Saknar er i Skövde ska ni veta ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback