Heart Chat Bubble

I´ve got a confession to make...

....jag vet inte om jag borde erkänna det men på två dagar har jag ätit 12st sånna där som på bilden. Lakritsstänger, så sjukt goda! Sånna där med massa hål i mitten ni vet? =P Dem finns att köpa på Lidl som är granne med oss, 3 st för 10 kr. Dumt att dem är så billiga ;P
På Lidl har dem även börjat med nybakta frallor och bröd varje dag. Härligt härligt, men farligt farligt ;)
Under helgen när mamma och Steffo varit här har vi ätit nybakt både lördag och söndag :) Så mysigt så!

Skall föresten lägga upp nya bilder på magen imorgon. Skall komma ihåg att fota under dagen. Har varit väldigt dålig på det, jag vet. Det ångrar jag bittert nu. Jag var duktig i början, men så slutade jag för det hände liksom inte så mycket, men nu när det väl händer något så har jag totalt glömt bort det. Fan också! :P
Hade varit kul att ha en bild från varje månad för att se "förvandlingen" men det är ju för sent nu...

PS i bakgrunden skymtar ni vår nya soffa som kom i torsdags =D



Kommentarer
Postat av: Emma

Ser fint ut med soffan, vi måste få komma och kolla snart! :)

2012-05-10 @ 01:36:56
URL: http://emmabakar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback