Heart Chat Bubble

Inrednings-cravings.

Alltså jag DÖR vad snygga kuddar Åhlens fått in!


199:-/st. (Klubberbjudande -20%)
Så sjukt fint, skulle passa sig jätte fint i vår ljusgråa soffa. Åh, vill ha!

Jag är lite inne på att ha blåa detaljet i köket. Eftersom alla gardiner jag hittat på Jotex bara frösvinner hela tiden :( Frågan är var man kan hitta en fin hissgardin i blått/blåa nyanser/mönster, som är bredare än 100cm? Någon? Har hittat en jätte fin blå matta som skulle passa i köket.
Anledningen till att jag vill ha mattor överallt är för att golven är så fula i alla rum utom vardagsrummet, där det är parkett. Så vill dölja så mycket som möjligt :P


Här är mattan, 299:- på Åhlens. Likadan matta som jag tittat på innan fast i blått då.

Snart är det väl läggdags antar jag, ska upp tidigt och köra älsklingen sen måste jag ju till tvättstugan som sagt. Såg dock förut att det är fullbokat hela dagen imorgon, så jag hoppas jag möter den som skall tvätta imorgon bitti så jag kan fråga snällt om jag får låna torktumlaren tills deras första tvätt är klar. Om det inte luktar allt för illa dvs, kommer ju ligga där blött ett par timmar under natten :/ Det märker vi.

Jösses vad svullen jag är om händer och fötter. Numera dygnet runt :/

Natti natti

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback