Heart Chat Bubble

Jag vill BOA!

Det kliar så i mina fingrar att börja fixa iordning i barnrummet. Sätt upp hyllor, plocka fram blöjor, ställa iordning "lilla apoteket" osv osv. KAN VI FÅ SÅLT VÅRA JÄVLA SOFFOR NÅN JÄVLA GÅNG SÅ JA KAN FÅ GÖRA DET! Den står lite i vägen...
Har börjat boa genom att tvätta två omognad babykläder, men sen då? Har inte ens köpt skötbädden ännu. Den som ja vill ha, finns här i Norrköping på blocket för en billigare peng. En röd med spöket Laban på :) Har visat er den tidigare. Sen är jag så kluven med hur jag ska möblera, det kommer vara ganska tomt iom att vi inte har spjälsäng ännu, det ska vi få ärva om ett par månader :) Och vaggan ska ju stå i vårat rum. Argh, blir galen. Vill plocka och fixa! Har aldrig varit med om maken faktiskt.
Känner mig så stressad när jag vet att det är en del kvar att göra och inhandla. Vill kunna slappna av och känna mig "redo" inför bebis ankomst. Redo är jag, syftar på de materiella sakerna nu. Kan inte riktigt slappna av när inte allt är på sin plats.

När vi för sålt sofforna ska vi även köpa matsalsbordet vi kollat på :)
Sen är det lite små fix här och där... Gardiner och små inredningsdetaljer typ.

Ska försöka släppa allt vad inredning heter nu och sova. Det är en dag imorgon också. Då ska vi städa det sista i gamla lägenheten och klockan 17 kommer Dino och Emma på middag! :D
Ska bli mysigt!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback