Heart Chat Bubble

Mätt och belåten.

Har precis ätit lite lunch. Var helt genomsvettig efter jobbpasset. Det är alldeles för varmt ute för att jag ska orka vistas i solen, då behöver jag bada emellanåt och det kommer ju inte hända denna bikinisäsongen kan jag meddela.
Blir svettig bara jag går till bilen. Haha. Jag klagar inte på värmen tycker bara lite synd om mig själv för att jag inte kan njuta utav den som tidigare. Men, det gör inget! För snart får vi träffa får älskade plutt <3
Man offrar mycket som blivande mamma ska ni veta, bara att vänja sig ;)

Något som jag tänker mycket på är kläder efter bebis har kommit. Alltså nu menar jag dagarna/veckorna efter. Jag kommer inte ha ett enda plagg som passar förmodligen. Har bara byxor och ett par shorts. Men dem kommer jag garanterat inte ens i så snabbt efter. Jag antar att det kommer vara varmt några veckor efter förlossningen också... Hmm. Får väl hålla mig inne ;P Nej men, det löser sig väl med tiden, får väl köpa mig något på stan när det är läge men det tar vi då. :)

Juste! Vi fick de där paketet som jag undrade över idag. Det var från två kära vänner, Hanna och Thomas. Vad det var visar jag senare. Tack fina ni <3
NU ska jag vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback