Heart Chat Bubble

Onsdagen den 9 maj 2012.

God morgon på er! Jag körde älskling till jobbet imorse i vanlig ordning, sen när jag kom hem skulle jag vara duktig och prova på att baka ett annat bröd, frallor denna gången. Dem blev ju sådär goda =P Haha! Kommer troligtvis slänga dem.. Åt upp nästan en hel men sen hoppade jag den och åt min yoghurt med musli istället :) Alltid ett säkert kort!

Nu är jag trött igen och skall nog gå tillbaka till sängen och lägga mig ett tag till....

Senare idag ska jag måla terrariet (Tobias var tvungen att bygga ett nytt i all hast då det andra inte gick att ta ner från gamla lägenheten, det var för tungt :P).
Sen ska jag försöka kolla igenom alla barnkläder vi har fått och se vad vi kan använda/ha med oss till BB. Har fått både kill och tjejkläder, men lite utav det är "unisex". Sen vill jag möblera klart i barnrummet och sätta upp hyllan ovanför skötbordet osv. Vill börja få iordning där så man kan lägga in kläder i lådor osv.
Behöver dock köpa lite förvaringslådor att lägga badoljor och liknande i sen. En skötbädd också, måste jag köpa!
Usch känns som att vi har hur mycket som helst att göra..Det är fan snart dags! =P

Inga gardiner har vi i barnrumme heller, och ingen gardinstång. Suck! :P En sak i taget! Vet fortfarande inte vad jag ska köpa för gardiner till barnrummet, så svårt de där! Har ni förslag? Skicka gärna länkar! Jag tänker mig att ha ganska så neutrala och ljusa gardiner och sedan läga lite mer krut och färg på detaljerna så småningom. Tycker det är fint med lite färg o barnrum. Men det kan man ju ta vid ett senare tillfälle när barnet blir lite äldre och börjar leka osv.

Igår var inte min bästa dag direkt, men den blev bättre när jag fick träffa Monika över en fika, det behövde jag verkligen! :) Tack gumman!

Nu ska jag sluta babbla och lägga mig i sängen ;P

Kommentarer
Postat av: Monika

Gumman då :( Sånna där dagar suger. Tack själv, det var jättemysigt att träffa dig och uppdatera oss och prata Bebis :) <3

2012-05-09 @ 10:26:39
URL: http://monikaflores.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback