Heart Chat Bubble

Skötbädd.

Jag har ett litet i-landsproblem, nämligen skötbädden. Vi har inte köpt någon ännu och jag känner att det börjar bli dags för det. Men dem jag kollar på tidigare kostar 300kr, vilket jag känner att vi egentligen inte har råd med/borde lägga på en skötbädd. Men samtidigt gillar jag inte IKEAS, skötbäddar. Dem ser inte så sköna ut :P
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Haha. Förslag på skötbäddar någon?

Sen önskar jag att jag hade sykunskaper, då hade jag sytt mitt egna "babynest" som jag vill ha. Dem kostar ca 700kr att köpa nya så det tänker jag inte köpa :P Hittade ett mönster när jag googla på babynest. En tjej som sytt sitt egna, det skulle vara enkelt sa hon men nja, jag vet inte. Haha. Någon sykunnig som känner sig manad? ;)


Kommentarer
Postat av: Monika

Gumman tänk på att det är en engångskostnad och får ni en bebis till så kan ni använda samma :) Köp den du vill ha, bebis om nåt är ju det man borde lägga pengar på :) puss

2012-05-28 @ 13:32:57
Postat av: Sofia

Trillade in på din blogg via familjeliv och såg att du bor i Norrköping, vilket jag också gör. Eller utanför iallafall. ;) Jag har en oanvänd skötbädd som du är mer än välkommen att köpa om du vill. Det är en med Barbapapamönster, köpt på newheaven.se (sitter med mobilen så lite trixigt att länka om du undrar). Anledningen till att jag ska sälja den är att jag har dubletter, för precis i samma veva som jag beställde skötbädden var min syster i Ullared och köpte en till mig. Tänkte lägga ut den på blocket eller tradera för 200 kr, vilket är halva priset mot vad jag gett för den. Är som sagt var helt ny och fortfarande inplastad. Maila mig om du är intresserad, jag blir bara glad om jag slipper besväret med att lägga upp en annons, och inne i stan är jag ju ofta så jag kan komma och lämna den om du vill. Min mailadress är [email protected]

2012-05-30 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback