Heart Chat Bubble

Söndagskväll.

Har tittat på hockeyn, Jag gissade 5-2 till Ryssland och det blev 5-3 (!). Hade jag tippat hade jag nästan kunnat vinna pengar. Haha. Men nära skjuter ingen hare ;P

Snart ska vi se på Missig, sista avsnittet :(

Annars idag har jag ju som sagtumgåtts med Emma (och hennes mamma såklart:) ute i Åby, och alla valpar och hundar. Så mysigt att vara där. Valparna är så fina och jag blev lite kär i en utav de andra hundarna, Bella, som är ca 6mån. Hon var så fin och väldigt gosig :) Dem passade henne åt en vän.

Efter lite fika och valpmys åkte vi till blomsterlandet där Emma köpte lite blommor (och jag en glass) och sen vidare hem till mig. Hon har inte sett vår nya lägenhet. Vi åt lite sallad och bulle och pratade. Sen åkte hon vid fyra och jag gick in och vilade och vaknade klockan sju :/
Tack för skjutsen Catrin och tack för fikat! (glömde säga tack förut, oförskämt).

Har haft en superbra helg! Så glad att ja har så fina vänner här i stan :)

Nästa helg blir minst lika bra för då kommer Emelie och Daniel, wohoooo! Hoppas på fint väder, hade tänkt TS med dem till Söderköping och Smultronstället på lördag :D men det återstår att se. Ska bli mysigt hur som helst <3
Dem väntar smått några veckor innan oss, så för dem är det ÄNNU närmare. Hihi.

Nu har det börjat här.
Puss

Lilla Anemone på bilden nedan :) Saknar alla hundarna redan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback