Heart Chat Bubble

Sov så gott.

Ligger nerbäddad i sängen nu, dags att sova! Inte sådär jätte trött men det kanske jag blir snart :P
Imorgon slipper jag köra älskling till jobbet, sa att han kan ta bilen till jobbet. Jag ska ändå inte ha den :)
Tänkte få lite saker gjort imorgon med. Gå ner med barnkläder i till källaren (det som vi inte ska använda), sen var det lite annat som skall ner där. Ska se till så allt hamnar i rätt låda så det är lätt att hitta om man skulle behöva något. Hatar när allt är en enda röra! Men ja har sorterat bra så det är inga problem ;) Sen ska jag måla terrariet en omgång till, sen är det klart, skönt! Sen tänkte jag skriva en lista på det vi behöver på IKEA, namn och pris. Då har man något att gå efter istället för att vela runt. Ordning och reda ska det va'!

Måste försöka klura ut varför jag inte kan lägga in bilder i min annons på blocket också, sjukt irriterande. Ingen kollar ju om det inte är bild (!). Har mejlat blocket men inte fått svar. Så jag la upp den ändå. Vill bli av med dem nu. Vi har liksom två soffor ståendes som vi inte har användning för. Någon?

Det var väl typ det. Kanske ska börja tvätta barnkläderna också, lite i taget ;)

Ska försöka släppa alla tankar som cirkulerar i mitt huvud och sova. Blir alltid så tankspridd innan jag ska sova. Så ovärt!

Sov så gott hörrni!
Ps ni är en hel del som tittar in här om dagarna. Är så nyfiken på vilka ni är. Vänner och familj vet jag, men ni andra? :) Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback