Heart Chat Bubble

Stressig morgon.

Vi började denna dagen med att försova oss. Jag var uppe och kissade 05:30 (som vanligt numera?) och somnade sen gott om. Vaknar 06:59 av att Tobias hoppar upp ur sängen och säger "Älskling! Vi har försovit oss!". Upp och hoppa. Jag börjar visserligen inte jobbet förrens 13 men skulle köra honom till jobbet och sen hade vi schemagenomgång på jobbet 07:15.
Men det gick bra ändå, var väl där 07:20 ungefär.
Svängde förbi gamla lägenheten på vägen hem och hämtade det sista porslinet och lite sådär. Ska bli så skönt att bli av med den lägenheten!!!! Det blir vi den 18 visserligen men ändå. Flyttstädningen sker i helgen med hjälp utav mamma och lillasyster.

Nu ska jag äta frukost, knodden och jag är hungriga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback