Heart Chat Bubble

Syréner.

Visst är det Syrén som är på bilden?
På våran promenad förut fin vi i alla fall förbi en sådan buske som doftade underbart. Plockade med oss några hem som jag ställde på köksbordet :) Älskar vårat köksbord, det träslaget är så fint till färgerna i köket. Skall ju bli blåa detaljer. Så synd att string hyllorna är så dyra. Den hade suttit perfekt på köksväxten :( En ljusblå givetvis ;) pastellfärger såsom blått passar jätte fint ihop med den ljusa tapeten och bordet.
Men oj, nu gled jag in på något helt annat. Var ju blomman jag ville visa. Haha.

Aahh, ÄLSKAR SOMMAREN!

Min bror ringde nyss också, mycket trevligt :) Dem skall till Kolmorden i slutet på juni så då kommer dem på besök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback