Heart Chat Bubble

Till bebis (?)

Detta blir det nog i kassen när det trillar in mer pengar på kontot:


Kudde till vagga/vagn, 109:- HÄR


Täcke till vagga/vagn, 70x80cm, 159:- HÄR


Jag har nog bestämt mig för att ha röda detaljer i barnrummet, tycker det är fint till vårat gråa/vita ljusa rum, plus att det passar både kille och tjej :) Jag vill att det ska synas att det är ett barnrum.
Tycker denna gardinen är himla söt! 269:- HÄR


Så småningom, när knodden sover i sin spjälsäng i sitt egna rum, kanske man kan sätta upp en fin vägglampa med mysig belysning, i rött (?). Taklampa blir nog en vit rislampa från ikea eller något sådant. Tror jag i alla fall :P Kan bli lite för mycket om allt ska vara rött :P


Detta spjälsängsskyddet tycker jag är himla fint, aningens dyrt dock. MEN fint ;) Vi kommer inte behöva spjälsängen än på några månader eftersom vi har vaggan första tiden.. 399:- HÄR


Denna skötbädden har jag fortfarande inte riktigt släppt ;) Så söt! Och i rött :P 299:- HÄR
Vet dock inte hur det passar sig till skötbordet i furu (?) men det skiter jag i! Vill ha det i alla fall :P

Alla möbler, förutom skötbordet, som är i furu(?) eller vad det heter, något träslag i alla falll =P, är vita. Därför vill jag få in lite färg i inredningen :)
Vill inte bara ha vitt, vitt och vitt, har sett det i många hem (man får se många olika hem och inredning med mitt yrke) och tycker det blir väldigt tråkigt.

(Här skulle det varit en bild på skötbordet som jag tog häromdagen, men som vanligt går det inte ladda upp bilder :/)

Har för övrigt sorterat nu bland kläderna som vi fått... Det var en del pojk och en del flickkläder som jag lät bli att spara eftersom vi inte vet vad som gömmer sig där inne. Men det mesta var faktiskt unisex, så det vart mycket över :) Jag sparade som sagt i storlekarna 50-62, resten åker ner i förrådet. Det blev en hel hög! Sen fick vi massa sängkläder av Tobias mormor också. Kändes skönt att få det gjort, ett stressmoment mindre ;)
Nu skall bara kläderna tvättas och läggas in i byrån/garderober (så fort vi köpt en till klädställning). vill bara börja pyssla nu, vika små kläder, ställa iordning, ja, BOA helt enkelt.

NU kallar sängen, jobbi morgon 08-11, men skall köra sambon till jobbet vid 06:35 ungefär.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback