Heart Chat Bubble

Tjej eller kille?

Jag har hela tiden trott att det varit en kille i magen, men på senare dagar har ja ändrat mig. Vet inte varför. Men enligt "skriverierna" så har jag en "killmage".

Jämför dessa två bilder här nedan, min ser mer ut som killmagen, alltså lite lägre. Tjejmagen är mycket högre. Längtar tills killen tittar ut nu så man får veta!
Oavsett vad så hoppas jag att det tittar ut en frisk bebis med tio fingrar, tio tår, två öron, en näsa, två ögon och en mun. Ja, ni fattar :)

Min vän Monika vet vad hon bär på om ett par minuter, spännande!

I förmiddags ringde jag Barnens hus och sa åt dem att vi skulle hämta barnen i eftermiddag. Frågade om dem hade tid att "bygga" ihop vagnen åt oss under dagen, det var inga problem. Hihi. Håller på och tvättar upp lite filtar nu, så jag kan göra lite fint i vagnen.

Ska blunda en stund till nu innan Jag ska laga mat. Om jag kan slappna av dvs, är lite arg på bilen just nu. Som jag annars tycker så mycket om.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det där tror jag inte på, trots att det stämde på mig :P

Dock kan jag tänka mig att det med hjärtljuden stämmer.. Högs hjärtljud (över 140) är tjej, och under 140 kille typ.

Har du hormonrand? Mamma hade inte det med någon av tre flickor, men med pojke i magen hade hon det.. Jag också!

2012-05-30 @ 20:52:38
Postat av: Ida

Åh spännande. Jag tror på en tös ;)

Om jag får lägga mig i med de där med en hormonrand, så stämmer inte de heller, min syster har bara töser och hon hade en sån rand med sitt andra men inte första.

Njut nu de sista av graviditeten ;)

KRAM

2012-05-30 @ 22:18:07
URL: http://ihesse.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jag bar min mage väldigt högt och ut kom en kille :) det där med hjärtljuden som hon skrev ovanför handlar ju om hur pass bebis rör på sig just för stunden.. Jag hade allt mellan 136-156 slag/minut :)

2012-06-03 @ 04:06:12
URL: http://frokenandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback