Heart Chat Bubble

Well hello!

Hej på er! Sitter i bilen as we speak. Skall åk iväg och jobba lite.

Mamma ringde nyss och frågade om inte hon skulle köpa blöjor på jobbet idag. Jomenvisst :) Hon har köpt nästan 500blöjor i storlek 3-6kg. Man får 2x62 blöjor för typ 80kr, sjuukt billigt! Men nu skulle hon köpa storleken större, tror det var 4-9kg eller något sådant. Väldigt tacksamt i alla fall eftersom blöjor är så sjukt dyrt. Får se hur länge dem små räcker :P

I eftermiddag mellan 16-18 skall vi på "amningsinformation" på sjukhuset. Skall bli intressant faktiskt. Lite jobbigt att sitta ner så länge bara :/

Jag är verkligen inne i en sån trött-period igen, som man var i början av graviditeten. Spelar ingen roll hur länge jag sovit, jag är trött i alla fall. Blir nog lite vila efter jobbet i någon timme, är väl hemma runt 13 -tiden.

Juste, glömde säga att när vi hämtade ut vagnen igår så fick vi presentkort på Barnens Hus på 1000kr (!). Hur bra? Det var något erbjudande dem hade, om man köpte vagn för över 6000kr så fick man det. Erbjudandet går dessutom ut idag så det var lite tur att jag var så ivrig med att hämta vagnen ;)

Nej, nu måste jag åka iväg här. Ha en trevlig dag alles!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback