Heart Chat Bubble

God kväll.

Jag har alldeles nyss fått Julia att sova (peppar peppar). Hon har haft några dagar där hon somnar vid denna tiden på kvällen. Vet inte varför men antar att det är så med små barn :)

I helgen så var vi i Vaggeryd och ade det mysigt. Tog det mest lugnt osv.

MEN igår, då var jag på bio med min älskade Emma! Vi såg TWILIGHT BRAKING DAWN PART TWO! SÅ SJUKT BRA!!!! Äntligen liksom!

På fredag får jag träffa hemmalägen då hon kommer hit för fredagsmys. Tobias ska iväg med jobbet hela dagen/kvällen så hon håller mig och Julia sällskap <3
Ska bli mysigt! Kan verkligen behöva en tjejkväll. Tyvärr kunde inte Lisa vara med för hon jobbar :( Får bli nästa gång.

Uppdateringen får bli lite sisådär just nu. Jag har lite annat att tänka på.
Det märks vilka som är riktiga vänner och inte.

Skulle vilja skriva av mig ordentligt här men skippar det. Även om det är min blogg så vill jag inte utelämna mig för mycket.

Tur jag har min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback