Heart Chat Bubble

Jag hjärta Newbie <3

Det är fullkomligt omöjligt att gå in på Kappahl UTAN att köpa något från Newbie med sig hem. Det är förmodligen anledningen till att jag undviker att gå in där om jag inte hade tänkt köpa något.
Seriöst, HUR FINA ÄR DEM INTE?! Blir ju galen. Fick även höra att dem skall säljas upp till storlek 90 (tror jag det var?). Nu går dem bara till 74. Ingen är gladare än jag.
Helst av allt skulle jag vilja att Julia kunde ha dem kläderna till hon var typ,...10;P 
 
Här är mina favoriter i alla fall...
 
 
Samtliga leggings och bodys kostar 79:90:-. Den fina rosa filten kostar 129:-. Julia har den filten fast i beige, men den rosa är ju SÅ fin. Filtarna är så himla mjuka! 
 
Kappahl har ju endel fint förutom Newbie också...
 
 
Uppifrån: 2-pack pyajas 179:-, body 99:-, två-delad pyjamas 129:-, tröja 149:-, mimmibody 99:- 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Newbie har verkligen mycket fint, även till små killar som jag har en;)
Förresten, vet ju att du scrappar och jag var på ICA Maxi ute på Ingelsta häromdagen och de hade en hel de scrapprylar där, visste du det? Jag handlade en hel del eftersom jag ska knåpa ihop egna bulligt i år tänkte jag.

2012-11-24 @ 20:56:23
Postat av: IDA

Tänkte bara tipsa om min nya grymma tävling som pågår över helgen :D
http://adaras.se/2012/november/vinn-500-kronor-pa-selected-by-bloggsebeautyplanet.html#comment
Det är busenkelt att vara med så hoppas du vill delta! :D Kram!

2012-11-25 @ 17:22:22
URL: http://adaras.se
Postat av: Anna

Egna JULKORT ska det stå!

2012-11-25 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback