Heart Chat Bubble

Måndag.

Sitter och dricker mitt morgonkaffe (det bästa!!), har precis gett Julia mat.

Tråkigt att Tobias börjar jobba igen :(
Jag vänjer mig så fort vid att ha honom hemma. Han var ju ledig tors och fredag eftersom vi hämtade Bez i onsdags eftermiddag.
Vi har vaknat tillsammans, dricker kaffe, äter frukost och sen har vi gått en långpromenad tillsammans hela familjen <3

Torsdag morgonen började inte riktigt som vi tänkt oss. Julia vaknade redan 04:30 och tyckte det var dags att gå upp? Det har aldrig hänt :/ Hon fick mat och jag busade lite med henne i sängen medans Tobias gick ut med Bez. Hon somnade om 06:30 igen. Men då hade vi redan vaknat till så vi gick upp och satte på kaffe :)

Hmm kanske har skrivit detta tidigare? Haha

Jag ska dricka upp mitt kaffe nu, sen äta lite frukost, borsta tänder osv sen ska vi ut på långpromenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback