Heart Chat Bubble

Vår stora lilla tjej <3

Idag var vi, som tidigare nämnt på BVC. Hon skötte sig alldeles exemplariskt och fick en stjärna i kanten <3
Hon väger 7070g, mätte 63,5cm lång och 42cm i huvudomfång.

Kul att ni tycker det är kul att jag börjat blogga igen :D
Såg att ni undrade var bilderna på gekås grejerna tagit vägen. Hade helt glömt bort det. Kommer knappt ihåg vad vi köpte där haha :P
Kommer bara ihåg ett fåtal grejer såsom en varm åkpåse, lite pyjamasar till Julia, några bodys (bara en som passade dock. I typ en vecka), jag köpte en tshirt, Tobias köpte några stycken med. Vi köpte två adventsljusstakar osv.
Ska försöka komma ihåg att fota det. Inget speciellt dock :P

Angående scrapprylarna fanns där bara en hyllsekion och jag kan inte påstå att det var något "wow" över det som fanns. Jag köpte dock förvaring till alla papper, tre stycken små tänger (fanns i 3pack) som man kan ha när man pillar med smycken osv, sen köpte jag även en "beskärare" att skära papper med. Men gillar den inte så mycket. Fick med någon skärplatta/matta med men den var jätte liten så helt värdelös.

I övrigt kan jag meddela att jag inte känt mig som en människa idag, förmodligen inte heller sett ut som en.
Satt och pillade med fotoboken på nätet igår som jag skulle beställa. Sen när den var köar började jag så smått med nästa fotobok med alla gravidvilder och det kommer ta tid. Måste räkna ut vilken vecka ja är i på alla bilder osv. Så får ta lite i taget. Men klockan gick iväg och helt plötsligt var klockan 01:30(!).
Somnade kort efter att jag lagt mig i sängen. Men lilla Julia ville minsann göra dag redan 04:30 så varken jag, Tobias eller Bez kunde somna om. Efter någon timme tog jag upp henne och gav henne mat i sängen. Tobias gick ut med Bez. Vi låg i sängen och nyste sen klockan 06:30 slocknade Julia igen. Någonstans däremellan tog jag en dusch för att starta dagen.
Är helt slut och dötrött! Sov nägon timme tidigare idag men det hjälpte inte så värst.
Blir tidig sänggång idag med lärdomen att inte sitta uppe så länge om nätterna.
Hoppas inte Julia tar för vana att vakna så tidigt. Vi har varit så bortskämda med sovmorgnar och lugna nätter.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vem är Bez nu då!? Du skrev i tidigare inlägg att du skulle berätta att ni blev 4 nu. Har ni skaffat hund? Ras? Eller kanske en smaskig bild ? :) kramar från mig & Ellie <3

2012-11-16 @ 01:29:05
URL: http://ungmammaioslo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback