Heart Chat Bubble

3 månader.

Idag är vår lilla groda hela 3 månader! Jösses vad tiden flyger iväg.
Tänkte jag skulle dela med mig lite av hennes utveckling.

* Hon har väldgt lätt för skratt
* Pratar/jollrar väldigt mycket!
* Är mycket stabil, kan sitta i soffan med stöd omkring sig.
* Älskar att sitta/stå i knäet och "vara med".
* Händerna är i munnen precis hela tiden ungefär.
* Hon har nu växt ur storlek 56.
* Tycker om att ligga i babygymmet, dock ej för långa stunder.
* Vill gärna vara nära mamma och pappa. Speciellt när hon ska sova.
* Hon är på god väg att ända sig från rygg till mage men är inte riktigt där än.
* Hon greppet gärna tag i sina kläder och våra händer/ fingrar, och det HÅRT!
Hmm det var väl allt.

Dålig uppdatering här de senaste men det har varit mycket flängande. Kan uppdatera mer om det sen.
Idag skulle Julia ha fått sitt 3 månaders vaccin men jag tig fel på tiden. Så irriterande! :(
Julia har haft feber till och från i några dagar så väntar på att vårdcentralen ska ringa upp.
Vi skulle tagit en promenad till HC med Lisa och James men sen upptäckte jag att febern kommit tillbaka så då bluddret inte så. Men så är det med små barn. Tur hon har överseende med det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback