Heart Chat Bubble

Beställt.

Igår beställde jag hem en topp och ett par klackar (love!) från Nellys rea som jag tänkte ha till dopet. Nu fattas bara ett par svarta jeans :) Tänkte köpa dem på hm. Har två par från divided som jag älskar! Dem första byxorna jag köpte efter graviditeten. Jag hatar "riktiga" jeans. Jag vill ha mjukare material med stretch i :) Och dem från divided är perfekt. Kostar 199kr paret :)

Skall ta tag i resten av städningen här nu! Badrummet fick sig en ordentlig omgång igår. Nu ska det dammas och dammsugas sen skuras! Jajemän!

Men först, en kopp kaffe!
Lillan tar en förmiddagslur i sin säng <3


Kommentarer
Postat av: Sussie

kan du inte visa din syster vad du köpte?!! :D nyfiken, så kan jag utgå från dig ang min jävla klädsel med haha.. <3

Svar: Du får se när du kommer hit. Det är inget märkvärdigt. Vet inte om jag ska ha byxor eller klänning ännu. Beror på vad jag hittar hemma :P Toppen fick åka tillbaka, behöll bara skorna.
Lindha Bajrami

2012-10-22 @ 19:14:11
URL: http://www.sussieilmije.blogg.se
Postat av: Bina

Jag vill också se vad du har köpt :DD

Svar: Det får ni se efter dopet. Behöll dock bara skorna då toppen inte alls var särsklit fin :(
Lindha Bajrami

2012-10-22 @ 19:54:22
URL: http://www.binabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback