Heart Chat Bubble

Förbannade sko!!!

När Julia låg i magen köpte jag ett par Reebook Easytone för att ha till mina barnvagnspromenader. Till en början funkade dem bra men numera får jag ALLTID skoskav av dem. Är det normalt?
Förbannat irriterande eftersom det stör mina dagliga promenader.

Idag hade jag plockat iordning hemma, städat lite och sådär. Förberett te-vatten och bad till min älskling och tar med Julia ut på en promenad så pappan kan bada osv i lugn och ro. Lite egentid. Nähe, skoskavet gör sig påmint direkt!
Jag har alltså HALTAT mig fram i promenaden, gått ca 2km bara och har nu satt mig på en bänk i närheten av hemmet. Men det är lite kyligt så måste snart lyfta på rumpan. Ska gå förbi en brevlåda med.

Har ni tips på bra promenadskor?!
Som man INTE får skoskav av hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback