Heart Chat Bubble

God morgon fredag!

Hej på er. Dålig uppdatering, JAG VET!
Men det blir så. Händer inte alltid så mycket spännande (såklart alltid Spännande för mig eftersom jag har Julia men blir inget som är "kul" att skriva om. Jag vill dessutom lägga min tid på annat. Roligt ändå hur prioritering för en helt ny mening när man fått barn.

Men i alla fall!
Julia har fått mat och nu ligger vi i sängen och myser <3
Hon har vaknat mellan 08-08:30 dem senaste veckorna typ men idag ville hon göra dag strax efter sex. Gör mig inget alls. Hon är så glad och mysig på morgonen <3 jag somnade dock sent, runt 01, men känner mig förvånansvärt pigg ändå. Lite kaffe sen gör susen ;)

Håller ju på att planera inköp isbundet dopet nästa söndag. Tårtan kommer bli SÅ fin! Ska göra den själv. Har beställt tårtbottnar, rosa dopskor och sockerpasta i samma färg som skorna. Wiiie! Bästa Emma ska hjälpa mig!

Lite senare, runt 10, kommer Lisa och James hit :) <3

På torsdag ska jag klippa mig med. Ska bli SÅ skönt. Sist jag klippte mig var innan Julia kom. I typ maj/juni tror jag. Om inte tidigare. Är lagom slitet nu :/
Skall försöka köpa någon bra hårtoning innan. Vill bi ljusare men kanske vårt att få det fint själv. Har inte råd att färga/slinga hos frisören. Redan mycket med dopet osv. Det blir nog bra ;)

Det var väl allt för nu ;)
Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Monika

Haha sötnosen som håller flaskan själv!!!!! :) <3

Svar: Hihi hon börjar göra så mer och mer nu. Typ hjälper till att trycka flaskan mot munnen när hon ska äta. Haha. Lite hungrig min lilla tjej <3
Lindha Bajrami

2012-10-26 @ 07:57:26
URL: http://Monikaflores.devote.se
Postat av: sabina

Jag säger som talaren ovan. Att hon redan håller flaskan själv den lilla dockan!! :D Hur har du tänkt att klippa dig nu då Lindha? Jag väntar på att min frissör ska få tid över till att mörka mitt hår lite. Bleker ju alltid hemma själv och blir alltid sådär bimboblondt tillslut. Me not like! Hoppas du får en trevlig dag söta rara!

Svar: Hon håller inte alltid flaskan jämt. Det är först nu som hon alltid kommer med sina små händer när flaskan åker fram. Hon liksom hjälper till att trycka den mot munnen typ. Haha Hungrig tjej! <3 Det börjar väl bli så mer och mer nu att hon kan hålla flaskan själv. Men man måste hjälpa till lite så att den "höjs upp" =P
Lindha Bajrami

2012-10-26 @ 09:04:24
URL: http://www.binabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback