Heart Chat Bubble

Ansiktsmask.

Nu sitter jag här och försöker slappna av med en ansiktsmask. Använde mina nya produkter från Mary Kay ikväll, ansiktsmasken känns jätte härlig och den verkar väldigt dryg.
Denna gången körde jag på Basic Line Nr 2 för Combination skin. Tidigare har jag använt TimeWise men den är för lite äldre hy så jag provar denna. Jag har väldigt oljig hy på morgonen och blir gärna det under dagen i T-zonen, så hon rekommenderade just denna till mig. Sen köpte jag även en Oil Mattifier för att se om det hjälper mot min glansiga hy under dagen. Ska bli spännande att testa. Nästa inköp i skönhetsvärlden är foundation och puder. Vill prova någon BB-cream, vilken rekommenderar ni, som har provat? Finns flera olika vad jag förstått det som? Den enda jag känne till är dock den från Garnier. Sen fudnerar jag på att köpa nya sminkborstar, till puder och rouge. Såg att dem hade några ekologiska på Gekås som jag läst om tidigare. Tror dem hette "Eco tools".
Vi får se hur jag gör, ett nytt rouge behövs med. SEN är jag klar. Ögonskuggor och sådant använder jag inte längre, var mest under tiden ajg festade som jag hade det numera är det bara maskara och lite concealer jag använder "ögonväg".
Men jag såg att dem har massor med smink och sådant på Gekås så köper det där. Är säkert några kronor billigare ;P Höhö! Jag använder inte så mycket foundation och sådant till vardags, men ibland kan det vara kul att känna sig lite extra fin, om inte annat kalas och sådant :)
 
Luddigt inlägg haha men så blir det ibland :P
Nu ska jag inte och kika Ullareds bloggen för att se om mitt önskeinlägg kommit upp :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback