Heart Chat Bubble

Bajs överallt. Typ.

Ni som inte vill läsa om bajs kan sluta läsa här. Tobias matade Julia för en stud sedan, och hon bajsade under tiden. Jag sa att jag kunde byta blöja för han är lite känsligt ;) Tog upp henne och kände på ryggen och märkte att det var blött (hon hade storlek 2 på blöjan denna gången så antog att det var kiss). När jag gick in till skötbordet i ljuset så såg jag att det var BAJS OCH KISS. Haha. Tobias fick byta sin tröja och jag "städade" Julia rent. Älskade unge! <3
Vi började ju använda nr 3 på blöjorna igår eftersom hon kissat igenom tvåorna men tog en tvåa förut ändå. Det gör jag INTE om.
Men det jag tycker är konstigt är att 2 och 3 inte skiljer åt så mycket i själva storleken på blöjan, vad är det då som skiljer? Uppsugnigsförmågan? Antar att hon kissar mer ju äldre dem blir.. Kvällens fundering.

Nu försöker vi söva henne så jag och pappa Tobias kan se på film och äta gottis i form av chips och dipp med VVS cola. Hon har dock lite ont i magen stackaren. :( Min lilla goding!

IMORGON ska vi på 10års kalas! Knåpade ihop ett kort förut, hihi. Bilder kommer imorgon. Ska även göra ett kort till Tobias Mormor som fyller på tisdag. Åh, älskar att göra kort. Behöver dock köpa mer material i form av pynt och papper. Har mest bara "tjej" papper som är rosa typ :P Lite annat men inte mycket. Men jag ska ju gå lös på Gekås om det är bra utbud där :) Hörde även att det fanns ett panduro outlet? :D

Men men.
Blev för övrigt inte någon vila förut. Vi drack kaffe och sen åkte vi ut till Maxi. Köpte present och handlade kvällens gotti gotti.

Hoppas ni har en trevlig kväll!
Ps Saknar mina vänner och familj i Skövde (och Götene<3) SÅ JÄVLA MYCKET! Jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Sussie

vi saknar dig med!!! längtar tills jag får mysa med Julia igen, mosters lilla älskling!!

Svar: <3
Lindha Bajrami

2012-09-16 @ 17:41:25
URL: http://blogg.improveme.se/sussieilmije/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback