Heart Chat Bubble

Epiduralen.

För nästan så exakt två månader sedan fick jag min epidural. Och när klockan slår 03:29 inatt är det exakt två månader sedan vår lilla Groda såg dagens ljus. Helt otroligt att det gått två månader redan!!!! Älskar henne mer för var dag som går och det är helt fantastiskt att följa hennes utveckling.
Skall skriva mer om det imorgon men nu ska jag sova. Har ställt klockan på tre alarm, 08:30, 08:45 och 09:00 - får se när jag går upp. Måste ju pyssla färdigt korten innan kalaset, sen ska jag göra mig snygg (så gott det går), ta en dusch, äta osv. Tar sin lilla tid. Sen ska Julia tas om hand med. Men det är vi ju två som hjälps åt med :)

Det är så sjukt hur fort tiden går när jag sitter och pusslar. Började med Vilmas kort när vi kol hem från maxi, klockan var väl ca 18:20 någonting. Och höll på till klockan slog 20 eller något. Och jag hann inte ens göra klart kortet. Men det är inte mycket kvar på det. Sen ska jag ju göra ett till kort med. Men det blir en lite "lättare" variant :)

Sova var det!
Natti!

Vad tyckte ni om Monikas kort förresten? Vore kul med lite feedback på all scrapbooking jag lägger upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback