Heart Chat Bubble

Fredagen dem 7 september 2012.

Hej på er!
Jag sitter i köket (för en gångs skull) och äter min frukost. Har satt på kaffet också :)
Jag skall äta upp min frukost, dricka mitt kaffe, göra mig smått iordning sen skall jag ut på en promenad med Lisa :) Ska bli så skönt! Har inte varit ute och gått på jätte länge, varit väldigt dålig på det faktiskt :( Dem senaste dagarna har jag dock varit lite sjuk men nu är jag på bättre så jag behöver frisk luft känner jag :)
 
I födelsedagspresent av Tobias ska jag få scrapsaker (!!) så igår la jag en beställning. Men eftersom ajg fått veta att det finns massa (!) sånt på Gekås (vi ska dit i början på oktober) så la jag för en mindre summa så jag kan köpa där också. Har ännu inte köpt något skärverktyg, sen vill jag köpa några "punchar" och lite sådär. Det ska jag nog hitta ;) Wiiiie! Har inte köpt något album och plastfickor än heller men det kanske jag kan önska mig.
Wiiie! Längtar så!
 
Efter promenaden så är det dags för städning! Ser ut som tredje världskriget här hemma! Och imorgon får vi middagsgäster så då vill jag ha det städat och fint. Ska bli skönt att få det gjort. Nu med en liten tjej så prioriterar man inte städningen på samma sätt, man KAN inte göra det. I alla fall inte jag. Så därför blir det lite sisådär med det. Går lite långt emellan varje städtillfälle. Städhjälp vore något!
 
Hepp, ska väl dricka mitt kaffe nu sen klä mig lite. Undrar hur dant väder det är ute? Kallt? Varmt? Ljummet? Svalt?
 
 

Kommentarer
Postat av: Aina

Vet att du tidigare skrivit att du ska göra era dopbjudningar själv, kan du inte lägga upp några bilder på dom när du är klar?

Svar: Självklart kan jag det! Jag HOPPAS dem blir klara i veckan, jag bör få klart dem då i all fall. Men vill inte lägga ut dem här innan jag vet att alla fått sina inbjudningar (ifall någon läser min blogg), så det dröjer några veckor innan dem dyker upp här. Men visst kan jag visa dem sen =)
Lindha Bajrami

2012-09-07 @ 21:50:03
Postat av: Angelica

Panduro Outlet som ligger precis vid gekås är kanon! Jag har fyndat en hel del saker där:-)

Svar: Åh har dem det där!? Tack för informationen, mycket man inte vet ;)
Lindha Bajrami

2012-09-08 @ 04:04:19
URL: http://kortmakeri.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback