Heart Chat Bubble

Fredagen den 14 september 2012.

Här sitter jag i köket med en skål med minestronesoppa och en klick cremé fraische i. MUMS! Åt två knäckebröd med keso och grillkrydda på dessförinnan. Också det MUMS!
Har dammsugit lite och innan dess så började jag med dopkorten. Satte på lite spets och sidenband, hihi. Mer än så får ni inte veta ännu ;) Dem blir SÅ fina! NU skall jag bara skriva en text som jag sen ska skriva ut och klistra på. Har dock varken skrivare eller word :/ Men måste få klart det så korten kan skickas iväg nästa vecka. Stress tress!
 
Dagen hittils har gått fort. Gick u pp 09:30 och satte mig direkt för att pysskla ihop ett fint kort, blev SJUKT nöjd. Älskar att det bara är fantasin som sätter gränserna. Idéerna bara sprutar och jag som annars inte är så kreativ får igång min kreativitet ordentligt när jag scrappar. Love it!
 
Jag skall äta upp min mat, sedan klä på mig och sen skaj ag väl väcka Grodan om inte hon vaknar själv, ge henne litem at och nya kläder sen ska vi nog ta en promenad. Måste posta en sak ;) Tråkigt väder ute idag dock, regnar och dant så blir väl ingen lång promenad! Happ, nu vaknade hon haha.
 
Pappa Tobias jobbar till klockan 22 ikväll och det är ingen som kan/vill leka med oss ikväll :( Så jag och Julia får klara oss själva.
 
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback