Heart Chat Bubble

God morgon!

Idag har jag varit uppe med tuppen kan man säga! Vaknade vid 06:30 av att Lillan vaknade till så flyttade över henne till mig i sängen. Så somnade hon så gott.
Igår somnade hon klockan 22(!). Vågade knappt tro att det var sant men hon sov fram till 03:30 ca och ville ha mat men sen somnade hon som sagt om och sover än. Får se hur länge till hon gör det. Hoppas jag får en stund till med mitt kaffe ;)
Jag har däremot varit vaken sedan 06:30, kunde inte somna om. Började kolla på youtube istället. Hamnade av en slump på "In memory off" klipp med små bebisar, JÄVLIGT DUMT! Låg och grät som en stucken gris i sängen efter det. Inte den bästa starten på dagen kanske. Får skylla mig själv.
 
Idag tänkte jag ta med Julia och eventuellt Tobias på en promenad ner till stan. Skall köpa det sista till dopkorten. Hihi.
Ska för övrigt ringa och se om vi hittar en annan kyrka med tillhörande församlingslokal. Vi har insett att vi inte tänkte efter så mycket när vi bokade kyrka. Dels är kyrkan istan=krångligt med parkeringar, och lokalen v har på gården som vi skall hyra är nog liiite för liten. Kommer bli tajt. Så jag ska ringa och se mig för efter annat idag. Hoppas hoppas!
 
Skall sätta fart här nu då.
 
På återséende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback