Heart Chat Bubble

HAPPY FRIDAY!

Goddagens!

Idag är jag inte den piggaste mamman i stan. Var uppe klockan 06:00 idag. Skulle till tandläkaren 07:50, men med en bebis i familjen tar allt en aning längre tid än vad det gjorde innan ;) Jag hann vara uppe i 20 minuter sen vaknade Lill Grodan och ville ha mat. Lila bra det eftersom jag ändå skulle väcka henne.
Vi tog en promenad bort till tandläkaren och hann i tid. Älskar att promenera överallt!

Efter tandläkaren så gick vi till Lisa och James. Så fick dem göra sig klara och Julia fick mat igen och ny blöja. Sen gick vi ner till Lindahls och åt frukost ihop. Sjukt mysigt! Inte alltid man går över till kompisen klockan 08:30 haha. Mammalivet ;)

Är dock lite trött nu men har bryggt mig en kopp kaffe.

Imorgon är det tänkt att vi ska till Sthlm under dagen. På reptilmässa och sen till min bror för middag :)
På kvällen ska vi ut i Nkpg.
Tobias har dock åkt på förkylning nu, hoppas han inte mår sämre imorgon.
Han är sjukt taggad och vill INTE stanna hemma ;P
Ser fram emot morgondagen! :) kul med utflykt.
Blir det utgång så vet jag inte vad ja ska ha på mig. Mina favorit klackar passar ju inte :( Var iofs flera veckor sedan jag provade dem. Får ta upp dem från förrådet och prova igen. Blir väl isf dem och jeans och någon snygg tunika eller något. Lisa ska sminka mig :) Wiiie! Hon. Ska även sminka mig på dopet. Hihi. Sjukt duktig är hon!


Babbel babbel.

För övrigt så har ju vi börjat väcka Julia tidigt på morgonen för att se om det hjälpte så hon somnade tidigare på kvällarna. DET HAR FUNKAT! Så himla skönt! För mig med för jag kommer upp i tid och får saker gjort. Hatar att sova bort dagarna! :D
Lycklig dotter=lycklig mamma!

Hepp, mer kaffe var det ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback