Heart Chat Bubble

Härliga torsdag!

God morgon på er hörrni!
För mig har det visserligen varit morgon sedan 07 då jag steg upp. Vi hade tid på öron-näsa-hals mottagningen för hörseltest för Julia klockan 09(Hon fick godkänt!). Därför steg vi upp tidigt idag. Himla skönt att komma upp i tid även om man är trött till en början.
Nu sitter vi på Sockerbagaren och har ätit frukostbuffé, supergott! :D
Sen ska vi till banken en sväng och sen hem.
Behöver diska och städas där hemma innan vi får finbesök av Emelie och Agnes <3
Så mysigt! Dem stannar till lördag.

Igår var vi med Lisa och Emma hela dagen, och James såklart. Vi började med en fika på Espresso House och sen vidare hem till Lisa. Där vi pratade, pratade och pratade. Eller mest Emma då haha puss ;)
Beställde hem pizza och jag gjorde klart dopkorten. Ska skicka iväg dem i eftermiddag. Finally!
Igår morse var vi även på 2månaders kontroll hos farbror doktorn. Hon fick godkänt även där :) Min fina tjej! <3

Julia har för övrigt bajsat löstbajs sen igår. Bytte 7 bajsblöjor igår. Och även två i morse :/ ringde BVC förut för att kolla så det inte var någon fara eftersom Agnes kommer idag. Men det var lugnt. Hon äter och sover som hon ska så hon är inte sjuk eller så. Tur det! :) Men vi får hålla lite uppsikt såklart.

Får se vad som händer i eftermiddag. Tobias jobbar 14-22 så vi tjejer får lite egentid. Kanske blir en sväng på stan senare. Köpa lite kläder till Julia. Byxorna är lite små nu :) Jag klagar inte, älskar att köpa kläder till henne :D

Hepp, nu ska vi åka vidare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback