Heart Chat Bubble

Hej fantastiska lördag!

Hej på er!
Idag är en bra dag! Jag vaknade på rätt sida minsann :D
Kanske för att vi somnade i hyffsad tid igår, om man jämför med annars. Kocken 01 la jag ner Julia i vafan och vaggade henne till sömns. Hon vaknade några gånger men somnade gott om när jag vaggade. Sen somnade vi båda två. SÅ SKÖNT!

Jag vaknade och gick upp strax innan nio, sen vaknade Julia kort därefter. Bytte blöja, gav henne mat och sen somnade hon om och har svit sedan dess.
Jag satte på kaffe, slängde mig i soffan och slöade lite.kom nyss ut ur duschen och har innan det städat toaletten, skurat köksgolvet och badrummet, tagit bort nagellack på händer och fötter samt peelat dem, och nu sitter jag alltså här nyduschad med ansiktsmask och dagens andra kopp kaffe!
ÄLSKAR denna dagen :)

Hanna och Thomas (Julias gudfar) är i stan så dem ska nog komma förbi på en kaffe sen innan middagsgästerna kommer :)

Wiiiie!

Skulle behöva klippa mig, mitt hår har växt en del och frisyren är lite för långt för att få det snyggt :(
Är sugen på slingor alternativt färga annan färg eller något. Vet dock inte om jag vågar mig på rött... Svårt att matcha :P

Men men. Ska njuta av kaffet nu innan hon vaknar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback