Heart Chat Bubble

Hello monday.

God morgon på er! Såhär tidigt har inte jag varit uppe sen skolan tror jag ;) Haha skämtåsido! 
Lill Grodan var jätte duktig igår och somnade väl vid tolv ungefär, även fast hon sovit större delen utav dagen :) Så vaknade hon strac innan åtta och ville ha mat, sen somnade hon om efter en stund. Jag hade  ställt klockan på typ nio men började piggna till så jag gick upp efter matningen, känns skönt. Så nu har jag gjort mig en kopp kaffe eller två och satt mig här lite. Skall börja pilla lite med dopkorten om en stund igen. Har inte riktigt kommit underufnd med exakt hur dem skall se ut. Så jag gör lite olika alternativ så får vi se sen. Sen ska jag  hem till Lisa någon dag snart så ska hon hjälpa mig med lite saker ;) 
 
Hoppas jag får mitt paket från PYhobby snart! Wiiie! 
 
---
 
Helgen då, den har varit ganska lugn faktiskt. Vilket är skönt. Tobias jobbade ju natt, natten mellan fredag och lördag så det vart inget fredagsmys här inte. Det är så tårkigt när hanj obbar natt då men som tur är så var det sista gången. Han jobbarj u bara tre skift under säsongen på lantmännen som tur är så det kan jag stå ut med :) Jag städade även lite i fredags, var väldigt välbehövligt kan jag tala om. Och i lördags så kom Thomas, Hanna och Emma förbi på en kopp kafffe. Mycket trevligt! Vi fick även väldigt glada nyheter och jag är så glad för er skull! <3 
Längtar till kommande grillkvällar hos er ;) 
Sen på eftermiddagen runt 17 så kom Sarah med familj hit, vi skulle bjuda dem på middag :) Potatisgratäng med fetaost biffar blev det (fisk för mig). Och en god sallad såklart. 
Innan Julia hade tittat ut så var vi väldigt mycket hemma h os dem i Simonstorp, grillade och dem bjöd på mat ett antal gånger, så vi kände att det var våran tur att ge tillbaka lite =) 
 
Och igår så var vi och tog en fika med fina Anna, en gymnasievän till Tobias. Mycket trevligt! Sen gick vi ner på stan en sväng och åt lite mat på Burger och Co och sen tog vi en lång promenad hem, mycket skönt! 
 
Nu ska jag gå och hämta mig min andra kopp kaffe och slösurfa lite :) 
 
Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback