JÄVLA SKIT TELE2!!!!
Usch vad trist sånt här är! Tänk nu på att säga upp den 3 månader innan det går ut, dvs i Mars. 99% säker på att det är 3 månaders uppsägningstid. Så säger ni inte upp det förän i Juni åker ni på att betala till September. Så glöm inte nu!! Ring dem i Mars och säg upp skiten! :)
Men alltså vad irriterad man blir på sådana vidriga och stora(!) företag som bara är ute efter att tjäna pengar, och inte alls kan sammarbeta med kunden. Tycker också det är vidrigt, och tycker även du ska pröva igen och fråga igen om dom inte kan hjälpa dig!!
Det låter så jävla idiotiskt. Skriv till dem på FB etc och kontakta kanske någon tidning ang. Detta. Ge dem ett dåligt rykte nu. Inte mer än rätt! Sen så ska dom aldrig kunna höja månadsavgiften utan ert godkännande! Annars kan företag som binder upp sina kunder tvinga dom betala sådär mycket. Speciellt när ni inte KAN använda det. Fy FAAN vilket dåligt företag!
Förstår att det känns förjävligt! Dock kan det vara så att det stämmer och att man hos dem inte har rätt att annulera en tjänst, trots att de inte kan leverera den pga. exempelvis flytt. Ser ungefär likadant ut hos samtliga teleoperatörer. MEN de ska däremot inte kunna höja månadsavgiften under bindningstid. Det är det bindningstid (bör) gå ut på, du är bunden till ett visst avtal, och bryter de det genom att höja priserna bör du kunna bryta det åt andra hållet pga. en flytt tycker jag :)