Heart Chat Bubble

Kvällingen.

Vågar knappt skriva det men Julia sover sen 30 min tillbaka. Hon har fått bada och mysa med mig ikväll <3 Min lilla älskling.
Vid 22 slutar pappa också :)

Annars har det varit lugnt sen vi kom hem från ÖoB. Vi sov ju en stund förut sen har vi bara varit hemma och myst. Sådana dagar behöver man. Dagen har gått sakta men det är bara för jag gick upp tidigt.

Nu tittar jag på svenska Hollywoodfruar. Gillar faktiskt det. Har inte kollat på dem tidigare säsongerna dock.

När tobias kommer hem måste jag klistra fast inbjudningstexten på dopkorten så dem är klara till imorgon. Då ska ju jag och Lisa göra det sista som jag skrev igår. ÄNTLIGEN!

Har inte så mycket mer att säga :P
Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken sötunge! Och vilken liten knubbis hon blivit!

2012-09-19 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback