Heart Chat Bubble

Lilla Elvira.

Idag har jag pch Julia varit hos Elvira och Monika. Första gången vi träffade Lila E. Så fin hon var, och så LITEN! Herregud. Hon väger iofs 500g mindre än Julia vid födseln och är 2 cm kortare.
Kul att träffa dem i alla fall <3

Nu är vi i alla fall hemma, jag har ätit och Julia får mat av pappa nu <3
Är jätte trött och har ont i huvudet. Inte druckit kaffe idag för att se om min huvudvärk blir bättre. Får det vare dag numera :/
Dricker massa vatten istället. Måste bog vila en timma. Sen ska jag pyssla! Ska föra ett kort till en liten dam som fyller 10 imorgon. :D
Sen fortsätta med dopkorten.

Ikväll blir det lugnt. Tobias har jobbat idag så vi båda är väl lite trötta.

Nej jösses vad trött jag blev nu. Julia vaknade tidigt och började knorra så då kan jag inte sova lika djupt.


Kommentarer
Postat av: Monika

Haha vad rolig hon ser ut på första bilden!! Ser ut som att hon tittar rakt på dig :)

2012-09-15 @ 19:22:43
URL: http://Monikaflores.devote.se
Postat av: Aina

Vilken söt liten plutta!

2012-09-15 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback