Heart Chat Bubble

Long time no see.

Dålig update jag vet men jag har ingen lust med bloggen längre typ? Inte prio ett liksom.
Dagarna flyter väl på bra annars. Har haft lite strul på kvällarna/nätterna då vingens somnat 03-03:30. Men nu har hon sovit sen ungefär 23:30 (!). Ska snart lyfta henne i vaggan och sen sova jag med :)
Jag som laddade med ett par timmars sömn efter maten förut. Med beordran av Tobias. Mår ju inte helt hundra heller så det var skönt :)

Vi var på BVC idag med, på det nya stället. Kändes jätte bra :)
Vi var där en stund och pratade lite och så mätte/vägde vi självklart lilla Grodan.
Hon är idag (torsdag) sju veckor och 3 dagar om jag räknat rätt. Inte allt för länge tills hon är 2 månader, tiden går så fort!
Hon väger i alla fall 5522g, är 58,2cm med ett huvudomfång på 39,2. Hon växer lilla grodan!

--

Har fått hem lite scrapmedel som jag beställt också. Skall göra dopkort bland annat. Sen beställde jag lite till Julias album med men är långt ifrån allt som behövs så kan inte börja med det än
Kliar i fingrarna! Måst ta tag i att framkalla kort med. Men en sak i taget.

Något annat som är kul är att min fina vän Monika fick sin dotter, Elvira imorse klockan 09:06. Hon messade igår klockan 12 att hon var på förlossningen. Väntat helspänd på fler sms och imorse kom det :) Hon är så fin och jag längtar tills jag får träffs lilla familjen.

Snart fyller jag år med. Funderar på att bjuda på lite fika hemma för dem som vill komma. Är väl inga från Skövde som kommer men what to do :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback