Heart Chat Bubble

Missoni for Lindex.

Jag har aldrig varit den som köar för att komma in vid något sammarbete med typ H&M osv.
Men idag när jag skulle in på Ica sprang jag in på Lindex en snabbis för att känna och klämma på Missoni for Lindex kollektionen. Fanns lite fint, bland annat en kofta, som dock var lite sticksig, för ett par hundra och ett set med body+byxor till bebisar men ingenting som var direkt märkvärdigt.
Fanns en nessecär som jag tyckte var din och i rätt storlek, men 300? Näe, det var den INTE värd!
Klänningarna är döfula tycker jag! Och typ genomskinliga?
Men en sak kom jag hem med ;) Visar er imorgon hihi :D

Såg dock nu när jag kom hem att det fanns mjukisar för vuxna, som tydligen skulle vara jätte sköna. Någon som sett och klämt? Hurdana är dem?

Jag är nog mycket mer för deras inredningsprylar som är dösnygga, än för deras kläder som jag ibland kan tycka ser lite tacky ut...

Juste! Köpte även årets rosa bandet som är designat av tjejerna bakom klädmärket Dagmar :) Köpte ett till Tobias med!




Kommentarer
Postat av: Sussie

Kan du inte visa bild på årets rosa band? Skall med köpa :)

Svar: Såklart sistah!
Lindha Bajrami

2012-09-26 @ 00:18:37
URL: http://www.Sussieilmije.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback