Heart Chat Bubble

Mysmorgon <3

Vi har haft en riktig mysmorgon här hemma! :) Jag steg upp med Julia vid åtta, då hade hon legat vaken en stund i vagnen. När vi går in i vardagsrummet så får Agnes mat av sin mamma så vi gjorde dem sällskap <3 Sen har vi bara myst under morgonen. Barnen har sovit lite och jag har fått duscha och gjort en omgång knäckebröd till.
Vill ni ha receptet kanske? SUPERENKELT!

Igår gick vi ner på stan vid 17-17:30. Jag köpte lite nya kläder till Grodan, så fina! Visar dem imorgon för dem är nytvättade och ska torka.

Julia hade INTE någon bra dag igår. Var mest ledsen :(

Imorgon hörrni, fyller jag 24år! Så då kommer Julias farmor och faster hit på fika så jag och Emelie tänkte baka bullar sen. Om småtjejerna tillåter oss ;)
Vi ska ta en promenad bort till Ica på vilbergen sen och handla lite jäst osv.
Så mysigt att ha dem här! <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback