Heart Chat Bubble

Natti.

Nu har jag precis gjort klart alla kort. Eller inte klart till 100% men så mycket som jag kan göra just nu. Imorgon ska Tobias skriva ut texten på jobbet, så får jag klistra dit det imorgon kväll. Och på onsdag ska jag och Lisa göra det sista. Men det går fort det är inte så avancerat. På torsdag är det bara att köpa fri leken och posta!!!! Ska bli så skönt!
Fyfasen vad jobbigt! Nu har jag både ont i huvet och mår illa.
Missförstå mig rätt, jag älskar ju att pyssla men att göra närmare 30 likadana kort är inte så kul som man kan tro. Det tar sin lilla tid.
Fina blir dem i alla fall och det är huvudsaken. Känns väldigt roligt att det är jag som gjort korten också. Inte många som förväntar sig det av mig direkt ;)

Imorgon ska jag till tandläkaren klockan 09:20, Julia är hemma med pappa. Jag tar en promenad dit och beroende på hur jag mår efteråt så ska jag ta en promenad efter det.
På onsdag är det först BVC klockan 11:30, sen ska jag och Julia fika med Lisa och Emma. Sen ska som sagt jag och Liss pyssla lite med korten.

På torsdag klockan 09:00 (tror jag) ska vi till öron, näsa, hals med Julia för hörseltest. Och på torsdag kommer även Agnes och Emelie hit och stannar till lördag(!!!). Ska bli SÅ MYSIGT, jag längtar <3
Tobias jobbar ju 14-22 denna veckan så då får vi lite tjejmys alla fyra <3
Då slipper Tobias höra två kacklande tjejer hela dagen/kvällen med ;)

Så nu vet ni lite av veckans planer med.
NU ska jag sova, ska ju upp i bra tid imorgon.
Ska ta av ansiktsmasken och borsta tänderna sen bums i säng!


Kommentarer
Postat av: Matillda

Naw! Sötisgrodan :D

2012-09-19 @ 15:46:22
URL: http://hansochhennes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback