Heart Chat Bubble

På bättringsvägen.

Jag mår lite bättre för tillfället. När jag la mig för att vila i eftermiddags vaknade jag upp och mådde ännu sämre. Men efter två Ipren och lite Julia-mys mådde jag genast bättre <3

Alltid när jag är sjuk eller varit oeffektiv under dagen får jag sånt ryck av energi på kvällen och för lust att storstäda typ. Sjukt jobbigt för det gör att jag inte riktigt kan slappna av och sova. Tänker bara på vad som behöver göras dagen efter :/.
Skulle behövas en storstädning här hemma, rensas bland papper, en ordentlig omgång i badrummet. Jag städar och gör fint här hemma men det tycks inte hjälpa för efter en timme Tyler ja det ser likadant ut som innan igen :/ HATAR golven vi har här hemma. Dem är så ingrodda med skit sen tidigare hyresgäster så dem ser skitiga ut hur mycket man än skurar. Jag har dragit för hårt med moppen på golvet på vissa ställen i köket och där är det vita sträck liksom. För att jag har fått bort "för mycket" smuts. Om ni förstår? Haha. Nästa gång vi flyttar så blir det till hus. Men det lär väl dröja. Vågar inte hoppas i alla fall :( Både jag och Tobias saknar att bo i hus så innibängen. Vi båda är uppväxta i hus och saknar den friheten som kommer med det. Men men. Får väl se när jag fått jobb sen.

Nog om det. Tog kort på sakerna som jag lovat också.
Tre dregglisar, de två ljusa är från Kappahl Newbie, tror jag gav ca 40kr för dem båda ihop. Den andra, som ser röd/vit ut men är egentligen ceriserosa/vIt är från Åhléns och kostade typ 30kr.
Den söta jackan är från Lindex och kostar 149kr. Julia är SÅ söt i den. Med dem små öronen i luvan.
Den fina ramen med ett foto på mig och Emelie med våra tjejer i magen <3 Fick det av Emelie i present. Jag är i v 26-37 och Emelie i v 37-38.
Nu kom jag på att jag glömde fota vantarna. Gör det imorgon ;P

Ska försöka få lite sömn nu och förhoppningsvis vakna piggare imorgon.
Kanske kan få lite gjort då. ;)
Kanske kan börja med att ta fram och gå igenom alla försäkringspapper. Tycker det där är rena djungeln! Vilket är bäst? Billigast? Både vad gäller hemförsäkringar och person/livförsäkringar.

Nu ska jag sova! Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback