Heart Chat Bubble

På lantmännen.

God kväll!
Sitter just nu på Lantmännen, mitt förra säsongsjobb för ca ett år sedan. Tog över datorn en stund ;) Inte så att dem har fullt upp haha.
Jag och Grodn gick ner till stan förut vid 17 tiden eller något, strax efter kanske. Skulle posta en sak och sen gick vi in på ICA för att handla diverse. Skulle hem och lagat lite mat i form av quornfärssås och glasnudlar men hann inte komma långt innan appa Tobias hörde av sig och frågade om vi skulle komma förbi jobbet. Det fina vädret höll ju i sig så vi passade på att ta oss en promenad hit. Och här är vi kvar än som sagt. Haha. Jag är VRÅLhungrig nu för jag har int ätit sen 14-15 typ... Får väl skylla mig jsälv lite som gick hit och sen inte gick tillbaka hem. Men hon ville ju ha mat fört och det hann bli kolsvart så då vill inte jag gå så långt hem. Då bstämde jag att vi väntar tills pappa slutat jobbet istället.
Julia somnade som en stock i min famn och sover nu i vagnen, ser så mysigt ut <3
i är inte direkt tysta härmen hon rör inte en min. Dammsög hemma förut och inte heller då rörde hon en min =D
Haha jaja =P
 
Julia hade jätte ont i magen på vägen hit :( Hennes magont har börjat komma på dagarna istället för kvällar/nätter, vilket gör att hon somnar "tidigt", vid 22-23. Skönt i och för sig. Sen vaknade hon vid 03-04 och vill ha mat och sen somnar om igen.
 
Imorgon ska jag pyssla ihop ett födelsedagskort till Lilla V som fyller 10 på söndag. Så då ska vi på kalas! :)
 
Imorse när Tobias gick upp med Julia hade blöjan LÄCKT igenom på vagnen, var en helt blöt fläck där. Så mycket har det ALDRIG läckt innan :/ Det har bara blivit fuktigt när man inte bytt blöja under natten. Så det var ju bara att byta både kläder, blöja och lakan i vagnen. Sen när vi bytte blöja igne så hade det läckt i ryggn på Julia typ :/ SÅ nu har vi börjat använda nr 3 på blöjorna, får se om det hjälper. Det verkar så i alla fall. Dem sitter bra :) Och nu var det ett bra tag sen jag bytt, får göra det när jag kommer hem igen :)
 
Hepp, nu börjar klockan lida mot sitt slut, snart dags att åka hem med familjen och ÄTA MAT! Kanske att vi köper med oss ;)
 
Natti natti på er
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback