Heart Chat Bubble

På min önskelista.

Om jag själv får välja ;)


Kommentarer
Postat av: Bpm

Ooooh den inoackningen är helt fantastisk :)

Svar: Jag har hört detta, är så sugen på att prova :)
Lindha Bajrami

2012-09-14 @ 05:53:05
Postat av: Emma

Har schampot och balsamet för både "repair" och "volume". Rekommenderar dock "repair" varianten mer :). Håret känns pånyttfött varenda gång man tvättar det :). Fick tyvär inte alls samma känsla va "volume" =/

Svar: Jasså? Får väl köra på det om jag unnar mig det en dag ;)
Lindha Bajrami

2012-09-14 @ 21:24:09
URL: http://emmakajsa.spotlife.se
Postat av: Emma

Moroccan Oljan blev jag dock besviken på, finns mycket bättre och billigare varianter. Jenny tog med till mig från London för ett par år sedan innan den såldes här och jag hade värsta förhoppningen :-(

Svar: Jasså? Jag använder just nu en från Davines, men vet itne riktigt om den gör någon nytta? :/ Mitt hår är ju alltid så livlöst och tråkigt...
Lindha Bajrami

2012-09-16 @ 22:09:08
URL: http://www.emmawelin.blogg.se
Postat av: Emma

Den gula från Davines använde jag efter Morrocan Oil. Luktar ljuvligt och var bättre än Morrocan men man måste använda den flera ggr/dag för resultat. Och bättre känsla om man plattar håret efteråt. Den allra bästa (och billigaste) tycker jag är Silkesdropparna från Biosilk :-D Det använder jag nu!

Svar: Fast jag tvättar inte håret varje dag, det gör jag 2 ggr i veckan. Och lägger jag i olja i torrt hår blir det jätte fett.
Lindha Bajrami

2012-09-17 @ 21:07:12
URL: http://www.emmawelin.blogg.se
Postat av: Emma

Jag tvättar också håret 2 ggr/veckan. Först lägger jag i ett pumptryck i blött hår när det är nytvättat. Och sedan när det är fönat i torrt hår samma dag. Därefter varje morgon innan jag stylar. Du får inte ha det i hela håret utan bara i nedre delen och där blir ju håret aldrig fettit som det blir uppe på huvudet :D

2012-09-18 @ 21:24:46
URL: http://www.emmawelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback